Splošni pogoji

Pogoji poslovanja - Snajper.si

Pogoji poslovanja – Spletna trgovina Snajper

Splošni pogoji trgovine Snajper.si so sestavljeni v skladu z GDPR, Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Snajper.si upravlja in skrbi podjetje Flamberg d.o.o., Štihova ulica 12, 1000 Ljubljana.

Podatki o ustanovitvi: Vpis v poslovni register SLO. pod št. 2020/35555 dne 20.10.2020.

Davčna št.: SI18728448, Matična št.: 8749329000, TRR: SI56 0400 0028 0687 774, Tel.: +386 69 89 40 99, E-pošta: info@snajper.si

Podjetje je zavezano k plačilu davka na dodano vrednost (DDV).

Obiskovalec strani www.snajper.si z registracijo vnese veljavni e-poštni naslov (e-mail), ki obenem služi kot uporabniško ime in geslo, ki ga prav tako določi obiskovalec sam. Potrdilo o uspešni registraciji obiskovalec prejme v elektronski obliki v poštni predal, ki ga je navedel ob registraciji, s čimer postane uporabnik naših storitev. Uporabniško ime (e-naslov) in geslo nedoumno povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik naših storitev in pridobi možnost nakupovanja v spletni trgovini Snajper.si.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Snajper.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine www.snajper.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot spletne cene. Cena velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila po predračunu ali ob dostavi.

Cene in veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene na spletni strani Snajper.si so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ko kupec potrdi nakup in prejme potrditev na njegov spletni naslov, začne veljati kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem, ki je sklenjena samo v slovenskem jeziku. Takrat se cena kupljenega artikla ne sme več spremeniti.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodne najave. Dopuščamo možnost nenamerne napake.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Nekatere slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Dopuščamo možnost nenamerne človeške napake pri vnosu podatkov.

Prvi nakup

Na spletni strani si izberete artikle, v kolikor želite kupiti več istih artiklov z gumbom na + ali - povečate ali zmanjšate količino. Nato s klikom na gumb "V košarico" shranite v košarico. Količino izbranih artiklov lahko kasneje še spreminjate v košarici.

Ko se odločite zaključiti nakup, kliknite na košarico ali na okvirčku, ki se pokaže pod povezavo košarica, kliknete gumb preglej košarico in zaključi nakup. Vsebino košarice preglejte in popravite, ter vnesite promocijsko kodo, v kolikor jo imate, ter kliknite gumb dodaj, drugače pa kliknite na gumb naslednji korak.

Ko opravljate prvi nakup, izpolnite svoje podatke, izberite način prevzema ter plačila in v kolikor se želite registrirati za prihodnje nakupe, vnesite še geslo. Kliknite gumb naslednji korak.

Preverite vnesene podatke, preverite pogoje za vračilo in pogoje poslovanja ter označite, da soglašate z pogoji, ter kliknite gumb "Potrdite naročilo".

Na e-pošto, ob oddaji naročila, prejmete potrdilo o registraciji ter potrdilo, da smo vaše naročilo uspešno prejeli.

Ko bo vaše naročilo z naše strani pregledano, boste na e-pošto prejeli potrdilo o potrjenem/zaključenem naročilu oziroma vas bo v primeru morebitnih težav naš referent kontaktiral preko telefona ali e-pošte.

Ponovni nakup

V kolikor ste pri nas že predhodno kupovali, ste si izbrali geslo ter ob naročilu vnesli vaš e-poštni naslov. Z omenjenimi podatki se lahko na vrhu naše strani s klikom na gumb "prijava/registracija" prijavite v našo spletno trgovino in nato brez ponovnega vnašanja podatkov oddate naročilo.

Registriran uporabnik lahko tudi vidi status naročila ali ureja vnešene osebne podatke.

Nadaljni potek naročila poteka tako, kot pri prvem nakupu.

Težave v spletni trgovini

Če naletite na težavo na naši spletni strani, nas obvestite in z veseljem vam bomo pomagali.

Stroški pošiljanja blaga za odpremo paketov na naslove v Sloveniji:

Pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije, DPD, DHL, GLS ali drugega ponudnika prevoza. Stroške prištevamo h kupnini, kar je razvidno iz računa oz. ponudbe. Cene vsebujejo 22 % DDV. Strošek poštnine znaša minimalno 5 EUR in se obračuna po ceniku ponudnika prevoza. V primeru plačila ob prevzemu dostavljalcu, vam zaračunamo strošek provizije po ceniku ponudnika prevoza. Tega stroška za provizijo vam dostavljalec ob dostavi ne bo zaračunal ponovno!

Cenik pošiljanja ne velja za veleprodajo. V tem primeru je strošek pošiljanja na strani kupca.

Pakete lahko ob plačilu po predračunu pošljemo tudi v tujino.

Načini plačila:

  1. po povzetju (naročeno blago se plača dostavljalcu blaga ob prevzemu)
  2. spletno plačilo s kartico Mastercard ali Visa
  3. po predračunu / ponudbi (na podlagi naročila, kupec v najkrajšem možnem času prejme predračun. O izvedenem plačilu nas obvestite preko elektronske pošte, saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave).
  4. s kartico ob osebnem prevzemu na prodajnem mestu
  5. ČEKOV TUJIH VALUT IN DRUGIH PLAČILNIH SREDSTEV NE SPREJEMAMO

Pozor za pravne osebe: Osebni prevzem in plačilo z gotovino na mestu prevzema morajo pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil upoštevati, da lahko na tak način izvedejo le plačila v zneskih do 420 EUR. Priporočamo, da v ostalih primerih uporabite plačilo s predhodnim nakazilom ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico.

Dobavni rok

Za naročila izdelkov iz proste zaloge vam paket v večini primerov odpremimo še isti dan. Dobava blaga je predvidoma naslednji dan oziroma po dobavnem času prevoznika. Za izdelke, katere nimamo na zalogi, je dobavni rok odvisen od zaloge dobavitelja, stranko obvestimo o dobavnem roku po elektronski pošti ali preko telefona. Zaloga prikazana na spletni strani je informativne narave in ni zavezujoča, saj lahko artikli že čakajo na rezervaciji za plačilo.

Veleprodajni nakup

Stranko po predhodnem dogovoru vnesemo kot veleprodajnega partnerja. Naročilo stranka opravi preko e-pošte.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da vnesete kot kupca svoje podjetje.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju.

Spletna trgovina Snajper.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja ista cena.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi poštne stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (Flamberg d.o.o., Štihova ulica 12, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti, blago pa vrniti v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 14 dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa.

Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.

Za vračilo oziroma menjavo izpolnite in natisnite obrazec, ki ga najdete na povezavi: Obrazec za odstop od pogodbe in vračilo izdelkov

Izdelki morajo biti nerabljeni, in prav tako v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženim obrazcem za vračilo. V kolikor nimate možnosti tiskanja obrazca za vračilo, mora biti priložena številka računa ter dopis, ki vsebuje razlog, zakaj vračate, telefonski kontakt ter št. TRR v primeru vračila denarja. Paket mora biti ob vračilu preko pošte ovit v zaščitno folijo, vrečko ali drug zaščitni papir, v kolikor ste ga v zaščitni foliji prejeli. Lepljenje poštnih dokumentov na originalno embalažo ni dovoljeno (razen če ste paket tudi vi prejeli polepljen na originalno embalažo). V primeru, da bomo v vračilo prejeli uničeno in polepljeno embalažo, si pridržujemo pravico do vračila zmanjšanega zneska kupnine ali zavrnitve izdelka.

Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila originalna embalaža odstranjena ali raztrgana, raztržena ... prav tako možnost ne velja za izdelke, naročene ali izdelane po naročilu. V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju, kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek. Ponudnik vrne kupnino najkasneje v roku 14 dni od prejetja vrnjenega blaga. Stroške poštnine krije pošiljatelj sam, razen v primeru upravičene reklamacije. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pogoji za vračilo blaga ne veljajo za veleprodajo.

Vračilo izdelka v reklamacijo v garancijskem roku

Če želite uveljavljati garancijo ali koristiti servisne storitve, izpolnite obrazec in vas bomo kontaktirali glede vračila.

V primeru pošiljanja izdelka na naše stroške nas morate pred pošiljanjem obvestiti na telefon +386 69 89 40 99 ali email. Prevzem paketa na vašem naslovu naročimo mi.

Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Garancija za brezhibno delovanje določenih izdelkov

Garancija predstavlja obvezo podjetja, da bo potrošniku brezplačno popravilo ali zamenjalo blago. V primeru, ko blago ne dosega specifikacij ali nima lastnosti, navedenih na spletni strani in dostopnih kupcu ob nakupu ter sklenitvi pogodbe, bo podjetje vrnilo del ali celoten znesek kupnine. Ta garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost blaga, in velja tako za končne potrošnike kot za veleprodajo.

Izdaja in veljavnost garancijskega lista

Garancija za blago iz spletne trgovine velja, če je to izrecno navedeno na računu, ki je kupcu posredovan skupaj z izdelkom, ali če je omenjena na spletni strani. Podjetje zagotavlja obvezno garancijo v skladu z zakoni ali podzakonskimi predpisi, ki določajo njeno izdajo. Prav tako lahko podjetje za določene izdelke ponudi prostovoljno garancijo, tudi kadar to ni obvezno. Rok za tovrstno prostovoljno garancijo je lahko krajši od 12 mesecev. Blago, za katero je izdana garancija, je ob dobavi opremljeno z garancijskim listom skladno z 91. členom zakona o varstvu potrošnikov. Garancija velja izključno na območju Republike Slovenije.

Popravila, vzdrževanje in nadomestni deli

Prodajalec omogoča plačljivo popravilo, vzdrževanje blaga in dobavo nadomestnih delov za najmanj tri leta po poteku garancijskega roka. Za uveljavljanje garancije ali naročilo servisa mora kupec izpolniti servisni zahtevek.

Garancijske pravice potrošnika

Če blago z obvezno garancijo ne ustreza specifikacijam ali nima zahtevanih lastnosti, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če podjetje v 30 dneh od prejema zahtevka ne odpravi napak, mora brezplačno zamenjati blago z novim, brezhibnim izdelkom. Rok za popravilo ali zamenjavo se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer podjetje upošteva naravo in kompleksnost blaga ter resnost neskladnosti. O podaljšanju roka in razlogih za to mora prodajalec predhodno obvestiti potrošnika.

Če podjetje v predpisanem roku ne popravi ali zamenja blaga, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine ali sorazmerno znižanje zneska. Višina znižanja mora ustrezati zmanjšanju vrednosti blaga glede na njegovo prvotno vrednost.

V primeru, da se neskladnost pojavi v 30 dneh od dobave, ima potrošnik pravico zahtevati vračilo kupnine. Za zamenjano blago ali bistveno zamenjan del izdelka se izda nov garancijski list.

Prodajalec lahko za čas popravila zagotovi potrošniku brezplačno uporabo podobnega izdelka. Če tega ne stori, lahko potrošnik uveljavlja škodo, ki jo je utrpel zaradi nezmožnosti uporabe blaga. Vse stroške, povezane z odpravo okvar, zamenjavo blaga ali prevozom, krije prodajalec.

Postopek uveljavljanja pravic iz naslova garancije

Da bi kupec uveljavil garancijo, mora v okviru garancijskega roka in v skladu z garancijskimi pogoji na spletni strani izpolniti servisni zahtevek. Garancijski rok začne teči z datumom na izdanem računu ter velja za napake v materialu in izdelavi, vključno z vsemi deli izdelka, razen potrošnega materiala.

Za hitrejše reševanje lahko kupec izdelek osebno dostavi v servis na naslov prodajalca ali ga pošlje po pošti na uradni naslov podjetja, kot je naveden na začetku teh pogojev. V primeru, da podjetje ugotovi, da je napaka na izdelku posledica nepravilnega ravnanja kupca, kar pomeni, da je zahtevek neupravičen, se izdelek vrne kupcu na njegove stroške skupaj s pisnim obvestilom.

V garancijo niso vključene:

  • poškodbe nastale med transportom po izročitvi,
  • okvare zaradi nepravilne montaže ali vzdrževanja,
  • mehanske poškodbe, ki so posledica uporabnikovega ravnanja ali običajne dolgotrajne uporabe,
  • poškodbe, ki so posledica nepravilne uporabe, posegov nepooblaščenih oseb, nesreč, stika s korozivnimi sredstvi, pomanjkljivega vzdrževanja, ki ga ni izvedel pooblaščeni serviser, ali uporabe izdelka v nasprotju z njegovim namenom, kot je predvideno v priročniku.

Ob prejemu garancijskega zahtevka bo podjetje ugotovilo, ali gre za napako v materialu ali izdelavi izdelka. Če je napaka potrjena, bo izvedeno garancijsko popravilo. Če pa je napaka posledica obrabe, neprimerne uporabe ali nepravilnega ravnanja, se garancijski zahtevek zavrne.

Pravice kupca, ki izhajajo iz garancijskega lista, prenehajo po dveh letih od datuma, ko je zahtevek vložen. Za dodatne informacije o tem, katero blago ima garancijo in kako jo uveljaviti, se lahko kupec obrne na elektronski naslov, naveden na začetku teh pogojev.

Neskladnost blaga

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov je podjetje dolžno kupcu dobaviti blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost, kjer je to primerno. Prav tako podjetje odgovarja za neskladnosti, ki so obstajale ob času dobave blaga.

Subjektivni vidiki skladnosti blaga

Potrošnik lahko, skladno z 72. členom Zakona o varstvu potrošnikov, uveljavlja zahtevke glede neskladnosti blaga, kadar slednje ni skladno s prodajno pogodbo. To vključuje primere, kjer blago:

  • ne ustreza opisu iz prodajne pogodbe,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje,
  • ni dobavljeno skupaj z dodatki in navodili,
  • ni posodobljeno ipd.

Objektivni vidiki skladnosti blaga

Po 73. členu zakona o varstvu potrošnikov mora blago izpolnjevati tudi objektivne kriterije skladnosti. Med njimi so:

  • ustreznost za običajno uporabo, značilno za blago iste vrste,
  • skladnost glede vrste, kakovosti in vzorca, kot je bil oglaševan,
  • dobava z vsemi potrebnimi dodatki, embalažo in navodili ipd.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov v primeru neskladnosti blaga

Rok za uveljavljanje jamčevalnega zahtevka iz naslova neskladnosti pri blagu

Potrošnik lahko svoje pravice v zvezi z neskladnim blagom uveljavlja, če družbo o neskladnosti obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je neskladnost odkril.

Pravica do vložitve zahtevkov glede neskladnega blaga (ali blaga z digitalnimi elementi) preneha po dveh letih od dneva, ko je potrošnik družbi sporočil neskladnost.

Podjetje je odgovorno za vse neskladnosti blaga, ki obstajajo ob njegovi dobavi in se razkrijejo v roku dveh let od dobave.

Če gre za prodajo rabljenega blaga, podjetje odgovarja za neskladnosti, ki se pojavijo v enem letu od dobave blaga.

Neskladnost blaga, ki se pokaže v roku enega leta od dobave, se šteje, da je obstajala že ob sami dobavi, razen če podjetje dokaže nasprotno ali če je ta predpostavka nezdružljiva z lastnostmi blaga ali naravo neskladnosti.

Obvestilo kupca podjetju glede uveljavitve jamčevalnega zahtevka

Potrošnik lahko obvestilo o neskladnosti sporoči podjetju osebno, pri čemer mu podjetje izda potrdilo. Priporočljivo je, da potrošnik obvestilo poda pisno – bodisi prek fizične pošte ali elektronske pošte, poslano na naslov ali elektronski naslov, naveden v teh splošnih pogojih. V obvestilu mora potrošnik natančno opisati zaznano neskladnost. Priložitev računa (npr. v skenirani obliki) ali drugih dokazil, kot je potrditev naročila prek elektronske pošte, ki izkazujejo nakup izdelka pri podjetju, je priporočena.

Podjetje ni dolžno obravnavati jamčevalnih zahtevkov oseb, ki ne izkažejo, da je neskladno blago bilo kupljeno v spletni trgovini podjetja. Prav tako se priporoča, da potrošnik obvestilu priloži slikovno gradivo, videoposnetke ali druga dokazila, ki podrobneje predstavljajo neskladnost. Po potrebi lahko podjetje zahteva pregled neskladnega blaga, bodisi prek organizacije pošiljanja ali prevzema blaga na svoje stroške, prek videopovezave ali na drug primeren način. Če podjetje ne soglaša z obstojem neskladnosti ali zavrne pravico potrošnika do uveljavljanja jamčevalnega zahtevka, bo o tem pisno obvestilo potrošnika v 8 dneh od prejema zahtevka.

Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnega blaga

Potrošnik, ki obvesti podjetje o neskladnosti blaga, je upravičen do naslednjih zahtevkov:

  1. Zahteva za brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga.
  2. Če skladnost ni dosežena, zahteva za znižanje kupnine sorazmerno z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe ter vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostanka kupnine, dokler podjetje ne izpolni svoje obveznosti. Pravico zadržitve plačila potrošnik uveljavlja z izjavo, v skladu z navodili iz obvestila kupca družbi. Poleg tega lahko potrošnik od podjetja zahteva povrnitev stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Podjetje mora skladnost blaga vzpostaviti v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni od obvestila potrošnika. Rok se lahko podaljša za največ 15 dni, če narava blaga, resnost neskladnosti ali kompleksnost popravila/zamenjave to zahtevajo. O podaljšanju roka in razlogih za to mora podjetje potrošnika pravočasno obvestiti.

Skladnost blaga se šteje za brezplačno vzpostavljeno, če podjetje nosi vse potrebne stroške, vključno s stroški pošiljanja, prevoza, dela in materiala.

Kdaj potrošnik ne more izbrati popravila ali zamenjave blaga?

Potrošnik lahko izbere med popravilom in zamenjavo blaga, razen v primerih, ko:

  • izpolnitev izbranega zahtevka ni mogoča,
  • izpolnitev zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za podjetje v primerjavi z drugo možnostjo.

Če popravilo ali zamenjava blaga ni mogoča ali bi povzročila nesorazmerne stroške, lahko podjetje zavrne potrošnikov zahtevek. Potrošnik mora blago dati na voljo podjetju, pri čemer stroške prevzema krije podjetje.

Če je blago treba odstraniti zaradi popravila ali zamenjave, podjetje krije stroške odstranitve in namestitve nadomestnega blaga.

Znižanje kupnine in odstop od pogodbe

Potrošnik lahko zahteva znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe v naslednjih primerih:

  • podjetje ni popravilo ali zamenjalo blaga v predpisanem roku,
  • neskladnost obstaja kljub poskusu vzpostavitve skladnosti,
  • narava neskladnosti upravičuje takojšnji odstop ali znižanje kupnine,
  • podjetje očitno ne bo vzpostavilo skladnosti blaga v razumnem roku.

V primeru neskladnosti v prvih 30 dneh od dobave blaga potrošnik lahko zahteva vračilo kupnine. Če zahteva znižanje kupnine, mora zmanjšanje ustrezati zmanjšanju vrednosti blaga.

Odstop od pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, ki jo pošlje podjetju. Če neskladnost vpliva na del blaga, dobavljenega skupaj z neskladnim blagom, lahko potrošnik odstopi od pogodbe v celoti. Neskladno blago vrne podjetju na njegove stroške.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe zaradi neznatne neskladnosti, pri čemer dokazno breme nosi podjetje.

Rok za vračilo kupnine ali dela kupnine

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora podjetje vrniti celoten znesek v 8 dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je bilo blago poslano nazaj. Če potrošnik zahteva znižanje kupnine, mora podjetje vrniti ustrezen znesek v 8 dneh od prejema zahtevka za znižanje kupnine.

Poškodbe pri transportu

Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke pregledati njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte poslana na naslov Pošte Slovenije. Po prejemu poškodovane pošiljke bo Pošta Slovenije obvestila prodajalca, ki bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.

Škoda

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino je potrebna za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine. Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

E-novice

Ob prijavi na e-novice uporabnik vnaprej soglaša z občasnim prejemanjem novih ponudb, reklamnega materiala, promocijskih akcij ter kod ugodnosti. Flamberg d.o.o. se obvezuje, da e-naslova vpisanih strank ne bo na noben način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic s klikom na povezavo v spodnjem delu sporočila ali nam to sporoči preko email naslova.

Arhiviranje pogodbe

Račun velja kot sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem, kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja Flamberg d.o.o., Štihova ulica 12, 1000 Ljubljana. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik si prizadeva zagotavljati ažurnost in točnost podatkov, objavljenih na svojih spletnih straneh. Kljub temu pa lahko pride do sprememb lastnosti artiklov, rokov dobave ali cen tako hitro, da podatki na strani ne uspejo biti pravočasno posodobljeni. V takšnih primerih bo ponudnik kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil možnost odstopa od naročila ali zamenjave naročenega artikla. Ponudnik ima pravico odstopiti od pogodbe s stranko, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Očitne napake vključujejo bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki so po poslovnih običajih ali glede na namen strank ključne ter jih ponudnik, če bi jih poznal, ne bi potrdil ali sklenil pogodbe. To velja tudi za očitne napake v ceni. Ti splošni pogoji so veljavni ob oddaji spletnega naročila.

Pritožbe in spori

V primeru nesporazumov ali pritožb se kupec lahko obrne na določeno kontaktno osebo preko telefona, elektronske pošte ali pisno. Postopek reševanja je zaupen.

Podjetje si bo prizadevalo spore rešiti sporazumno in z minimalnimi stroški za obe strani. Če sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje sporov izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v kraju, kjer je sedež podjetja (oziroma v najbližjem kraju, kjer obstaja pristojno sodišče). Za vse spore in razmerja med podjetjem in kupcem veljajo določbe slovenskega materialnega in procesnega prava. Prav tako se za vprašanja, ki niso urejena s temi splošnimi pogoji, smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov ter Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z veljavnimi predpisi podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, za izdelke kupljene v spletni trgovini. Podjetje zagotavlja spletno trgovino na območju Republike Slovenije, znotraj Evropskega gospodarskega prostora, zato na svoji spletni strani navaja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je dostopna potrošnikom na naslednji povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Vklopi razum, zahtevaj račun

Podjetje mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Račun je lahko izdan tako v elektronski obliki (poslan preko e-pošte, katero kupec navede ob naročilu) kot v papirni.

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Snajper.si

Začetek veljavnosti teh splošnih pogojev

Ti splošni pogoji veljajo ter se uporabljajo od dne 23.06.2025 dalje.